29/03/2011

~SO SICK WITH MARKER~

COTTONLADY
SUNBURN'S LIFEFORECAST;

huge sharp storm suddenly strike
myself will heart it

baru lepas sebut pasal marker,marker memang dihulurkan ke dalam genggaman,bukan sekali tapi dua kali itu pun nasib baik tidak mencapai tahap kali ketiga

marker oh marker

cik tutorial memang suka dan chenta sesangat tengok budak yang muka penuh clueless nih kat depan papan putih,its ALGEBRA not an easy MATHEMATICS okei,kalau art boleh lar aku lukis spontaneously kat depan tue gambar cik tutorial ke gambar cik kawan sebelah ke,gagah tak gagah ke depan jugak..

1st Q-okei u buat kat depan,dia sengih kat aku,aku sengih kat dia,gabung jawapan aku dengan jawapan cik kawan BRAINY sebelah,ooohhhhh yeeeaaahhhh aku pas...

2nd Q-ha yg ni aku pantang sebab dia datang kat ruang legar kerusi aku lagi,nasib dia pas marker pada cik kawan belakang,lagi skali cik kawan sebelah BRAINY pas jawapan

3rd Q-soklan yang takde dalam list,ha amik kau lagi skali dia hulur marker keramat kat aku,aku bising2 duluk,cmne nih~camne nih,cik kawan hujung suruh aku diam,alah saje jer wat camgitu,hehehehe jangan marah yer cik kawan hujung,nasib baik cik geliga duduk kat depan bantu aku,yes aku pas lagi!!!!

masa habis,yeeeeeaaahhhhhhh!!!cik tutorial puas tak....

this is a woriworiwowo killer subject
what to say

No comments:

Post a Comment