28/03/2011

~JANGAN MEMANDAI~

COTTONLADY
NITE'S FORECAST~

To thine own self be true, and it must follow, as the nite of the day, thou canst not then be false to any man.

"u tak bertanggungjawab~",cepat-cepat mata dijegilkan pada cik kawan tu, sambil sibuk berbebel dalam talian,hello i'm on the phone okei~terpaksa mematikan call dengan kuasa button merah...

"actually benda tu takde kaitan dengan sy dah"dengan senyuman penuh makna,so why should i go there(AGM-ANNUAL GRAND MEETING) and attend it???

okei secara rasminya saya bukan lagi pelajar PUSAT PENGAJIAN SAINS MATEMATIK,buat masa nih nama saya yang ada dalam sistem diasingkan daripada pelajar lain kerana saya hanya menggunakan nama pusat pengajian sains matematik untuk amik this final 2nd semester exam,saya tiada apa2 priority lagi dalam apa2 urusan melibatkan pusat pengajian sains matematik.Jadi memang tak layak lar saya nak undi untuk mana2 calon untuk jawatankuasa.
Mungkin cara or my style yang tak suka citer lebih2 pasal nih pada orang dan buat2 macam memang malas nak pergi buat all those fellas sesuka cakap camgitu without knowing the main reason...
what to say???
mereka dan mereka tak salah pown~
but maybe its more better if u change it to some nice and brainy question rather than saying those silly things like that to people~
~sugar sugar baby don't saying and thinking like that~

No comments:

Post a Comment