28/03/2011

~SILA JANGAN BUAT-BUAT TERPERANJAT~

COTTONLADY
YESTERDAY'S LIFEFORECAST~

Bersembang
Berborak 
dengan ahli mesyuarat tingkap dan pintu



Loathe the emergence of any stiff air 

semalam aku menyembang dengan sorang pelajar sastera, sembang punya sembang tetibe dia tanya soklan yang sangatlah aku suka dan tak larat nak jawab bila orang tanya..."eh u mesti ada boy kan",okei nih soklan jenis tertutup dan aku hanya perlu menjawab ya atau tidak...
senyum yang diukir dengan permanent marker,itulah jawapan yang paling baik aku selalu bagi~
kalau jawapannya TIDAK confirm-confirm,dia akan senyum balik dan fikir aku tipu dia atau dia fikir aku baru clash or what so ever....what to say?tambah lagi bila ditanya pasal cincin keramat yang elok kat jari tu...nak aku jawab "ini kes beli untuk diri sendiri"

cik sastera pun bagi tahu this semester break dia nak tunang...
tangan yang menjadi tongkat dagu time tue serta merta patah...
tangan dia pula laju tunjuk satu arah, "ha yang kawan aku sorang tu next year nak kahwin"
dalam arah jam 3 aku pusing,oh geez~

TAHNIAH yer,ayat yang aku tak payah susah-susah nak fikir

kalau aku fikirkan balik,memang aku buat-buat tak sedar diri yang aku dah di alam 20 an,jadi perkara macam nih sememangnya wajib menjadi normal bukan spastik pada aku lepas nih ;p

No comments:

Post a Comment