29/03/2011

~MEMANG GELIGA OTAKNYA~

COTTONLADY
NEW'S LIFEFORECAST;

e'otak yang bercahaya-cahaya,berkilau-kilau,berkerja-kerja
smack that all fellas with that type of OTAK

marker pen merah dihalakan ke papan putih dan bergerak-gerak
P M I
P =PLUS
M =MINUS
I =INTERESTING

marker pen dihulurkan ke insan-insan yang terpilih untuk tulis bagi tuan empunya diri personaliti diri yang baik(plus),buruk(minus) and kelebihan(interesting)
bukan aku insan tue,kalau marker pen tu dalam tangan aku
P =sabar
M =malas mandi
I =pusing tangan 360'         kata suruh jujur hati bersih =..=

one of the guy step up,then wrote ahli MENSA untuk 'I' dia,aku tengok orang sebelah,orang sebelah tengok aku,tanda tak paham.bila encik guy bukak mulut story-mory,mereka dan mereka masing-masing menganga...

MENSA tue satu kumpulan orang-orang yang IQ otak dia lebih daripada yang sepatutnya,140 and above,IQ encik guy 148,dalam Malaysia ada 100++ MENSA means yang dikenalpasti melalui uji minda.otak aku tak sedia nak tahu apa range dia sebab hati dup dap dup dap,aku batalkan niat nak tahu tue cukuplah aku kagum dan bangga dengan ciptaan Tuhan tue

2 comments:

  1. yang penting kepintaran akal fikiran tu semua datang daripada Allah kan.

    ReplyDelete
  2. yupp dats rite sokong edy 101%!!!
    xnk cbe ke test IQ,hehehhe

    ReplyDelete