27/03/2011

~ITU APAKAH APAKAH ITU~

Everything,i means every single little thing must and should have a reason rite...
if it is a spontaneous thing and your brain machine didn't think much about it,yet it comes like "WORIWORIWOWO,SARISARISENTA," means like a M A G I C,it also should been relate with ur surrounding and what happens...

APAKAH
KENAPAKAH
MENGAPAKAH........................guna yang tu?

COTTONLADY~
dalam otak beku nih cuma nak relate benda nih dengan....
1) COTTONcandy yang time bebudak dulu aku hadap sebab pantang jumpa dan pantang nampak bila jengjalan dengan my mum dan kaum kerabat~
secara sastera melayunya bagi aku karakter COTTONcandy yang akan cair bila di 'ngap' oleh mulut dan kena air liur, aku samakan dengan pengalaman2,pape yang jadi dalam life ini even sepahit cappuccino dan semanis gegula COTTON kenalah aku hadapi dan lalui,walaupun aku suka merungut ;p

2) kain COTTON,aku suka sebab corak dia cantik2,comel2 dan cute mute....tambah2 lagi kalau yang jenis bunga yang kecik2 tu kan....kalau sesape pakai pun akan nampak suuuuwwwwiiiitttt sesangat,HONESTLY~
dalam erti kata lain kain COTTON tu cantik dipakai dan dipandang tetapi cepat kedut dan susah nak iron,so jangan pandang luaran,'DON'T JUDGE A COTTON BY IT FABRIC'...

LIFEORECAST ala2 laporan harian gitu....

alah tak kisah lar aku nak letak ape pown,"KIPAS LIPAS" ke "LIPAS SUSAH MATI" (kenapa mesti aku sebut encik lipas???yuuccckkk!!!)
janji AKU SUKA~what to say?....;p

No comments:

Post a Comment