18/04/2011

~TAMAT SUDAH TAMADUN KETAMADUNAN~

COTTONLADY
TODAY'S LIFEFORECAST

studying is a combination of student and dying
just imagine
the tiredness of study for 1 semester
end with 2 hours of examination
what to say~so crap
must dying to answer all the thing...



ha bermula sudah hukuman gantung(exam).
berasap kepala otak boleh siap goreng telur
nak recall apa yang ada dalam kotak otak
minta petunjuk itu penting.

gubra-gubra letak tepi
selagi kau bernama student 
selagi itu kau akan hadap kertas soklan yang direka oleh orang-orang itu

aku jawab ikut soklan
nak gebang sesangat dalam paper tue 
tak boleh sebab ini subjek tamadun,sejarah,fakta
sekali tanya pasai agama buddha dan hindu
aissshhhhh nih cabang last  bab
confirm aku tak sempat nak nengok banyak kali
bantai aku recall from movie-movie yang aku nengok especially hindustan
if takde kaitan pun janji aku ada isi.tak kosong 
pengaruh tv sungguh...
what to say~janji membantu

2 comments:

  1. alaaa.. gebang je laaa.. ayat konon macam fakta. putar belit sana sini. hehee...

    gud luck for next paper! :)

    ReplyDelete
  2. hahahha...thx babe~all d best 4 u jugak!!!jom brsengkang mata studi studo~

    ReplyDelete